Zoomfunctie

Moeite met het lezen van de tekst? Vrijwel alle populaire browsers geven u controle over hoe groot websites worden weergegeven.

  • Windows
    Mac OS
  • Zoom in
  • Zoom uit
  • Zoom 100%
  • Muiswiel op / neer

De adviseurs en experts van Royal GD staan altijd vrijblijvend voor je klaar, met aandacht voor je vraag zodat je altijd een antwoord krijgt. Bel met GD en schakel over naar een team met kennis, expertise en ervaring. De dierenartsen van de Veekijker ondersteunen je bij alle veterinaire vragen. De adviseurs van onze klantenservice bieden advies en ondersteuning bij producten, diensten en andere praktische zaken. Zo werken we samen aan diergezondheid. 

Klantenservice

Voor vragen over producten en diensten

088 20 25 500

  • Labuitslagen
  • Diergezondheidsprogramma's
  • Insturen van monsters
  • Facturen
  • Aanmelden voor pathologie

De adviseurs van onze klantenservice zijn op alle werkdagen van 7.30 tot 18.00 uur bereikbaar.

Heb je een algemene vraag of opmerking? Laat het ons weten via ons contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Veekijker

Om veterinaire vragen te bespreken

088 20 25 555

De Veekijker-dierenartsen zijn  op alle werkdagen bereikbaar: 

  • Rund 
    van 8.30 tot 12.00 uur en 12.45 tot 17.00 uur
  • Rund Uiergezondheid 
    van 15.00 tot 17.00 uur
  • Kleine Herkauwers 
    van 15.00 tot 17.00 uur
  • Varken 
    van 8.30 tot 12.00 uur en 12.45 tot 17:00 uur
  • Pluimvee 
    van 8.30 tot 17.00 uur (spoedgevallen 24/7)
  • Helpdesk Paard voor dierenartsen 
    van 15.00 tot 17.00 uur

Hulp nodig of persoonlijk advies?

Onze adviseurs helpen je graag verder. Neem met hen contact op voor een persoonlijk gesprek of het beantwoorden van een specifieke vraag. 

Monstermateriaal

Monsters voor bacteriologisch onderzoek kun je het beste op laten halen door de ophaaldienst voor monstermateriaal. Dit kan eenvoudig via je eigen dierenartsenpraktijk. Als je de monsters toch zelf wilt versturen, is het van belang dat dit gekoeld gebeurt.

Ophalen: via de ophaaldienst voor monstermateriaal (route 'Monster afgifte')

Afleveren en opsturen naar:
Rigastraat 25, 7418 EW Deventer

 

Sectiemateriaal

Ophalen: via de ophaaldienst voor sectiemateriaal (route 'Afgifte sectiemateriaal')

Afleveren: Rigastraat 25, 7418 EW Deventer

 

Vertrouwensloket Welzijn Landbouwhuisdieren

Voor de preventie en aanpak van verminderde dierzorg.

Raadpleeg de contactpagina op de website van het Vertrouwensloket Welzijn Landbouwhuisdieren voor meer informatie.

 

Adres

Bezoekadres: Arnsbergstraat 7, 7418 EZ Deventer
Postadres: Postbus 9, 7400 AA Deventer

Let op: pakketpost versturen naar het bezoekadres.

Contactformulier

Heb je een vraag of opmerking? Vul dan onderstaand formulier in, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.



Veelgestelde vragen

Bel 088 20 25 510 of stuur een e-mail naar redactie@gddiergezondheid.nl.

GD werkt net als veel aanbieders in de agrarische sector met Z login. Handig voor u, want u heeft met één Z login gebruikersnaam en wachtwoord toegang tot steeds meer online mogelijkheden. Z factuur is de beveiligde omgeving achter Z login die speciaal is ingericht voor facturatie. De facturen zijn alleen door u in te zien en worden opgeslagen op beveiligde systemen. Alle facturen blijven zeven jaar online bewaard. U beschikt daarmee over een online archief en hoeft niet langer een papieren archief bij te houden.

Om in te loggen op VeeOnline heb je een Z login nodig. Wanneer je verbonden bent met één van de onderstaande bedrijven, is de kans groot dat je al een Z login hebt. Ben je de login gebruikersnaam of wachtwoord vergeten, klik dan hier

 

Oude browser

We zien dat u gebruik maakt van een verouderde browser. Niet alle onderdelen van de website zullen daardoor goed functioneren. Download nu de laatste versie van uw browser om veilig te kunnen surfen.